Bereikbaarheidsdienst

Met de bereikbaarheidsdienst van De ZorgCentrale kunt uw organisatie rekenen op 24/7 bereikbaarheid.

De bereikbaarheid en de beleving tijdens het telefonisch contact met uw organisatie zijn een essentieel onderdeel van de klantvriendelijkheid die u als organisatie nastreeft. De snelheid én de wijze waarop uw cliënt te woord wordt gestaan spelen daarbij een grote rol. Namens uw organisatie kan De ZorgCentrale de telefoon beantwoorden op de momenten dat uw organisatie daar behoefte aan heeft, of dit nu 24 uur per dag is, of alleen als achterwacht in de zorg.  Onze deskundige zorgcentralisten hebben ervaring met het afhandelen van hulpvragen, correct doorverwijzen of doorverbinden conform protocollen.  Wij communiceren direct, dagelijks of periodiek over de opvolging. Door middel van een transparante rapportage behoudt u inzicht en sturing in de kwaliteit en toegankelijkheid van de zorg.

Telefonische bereikbaarheidsdienst voor zorg en welzijn

Binnen de zorg- en welzijnsbranche komen cliënten en patiënten op de eerste plaats. Met De ZorgCentrale staat de grootste zorgcentrale van Nederland tot uw beschikking. Telefonisch contact is voor veel van uw cliënten een belangrijke manier om met uw organisatie te communiceren. Een cliënt wil niet lang in de wacht staan en zich bovendien 'gehoord' voelen. De ZorgCentrale zorgt voor beide. Snelle aanname met gebruik van de naam van uw zorgorganisatie én op de manier die u wenst. Uw cliënt merkt geen verschil, want uw eigen identiteit blijft volledig behouden. Onze zorgcentralisten weten, mede dankzij hun medische achtergrond, de juiste vervolgacties te initiëren. 
Ook digitale contactmomenten, zoals het afhandelen van een centrale mailbox en agendabeheer kunnen we voor u uit handen nemen. Frequente vragen worden afgehandeld volgens protocol, zodat deze niet naar uw zorgmedewerkers hoeven worden doorgezet. We dragen graag bij aan een efficiënte en uitstekende bereikbaarheid van uw zorg- of welzijnsorganisatie.

Telefonische bereikbaarheidsdienst voor huisartsen

Bereikbaarheid is voor iedere huisartsenpraktijk van groot belang. Naast de eisen die u als praktijk hier zelf aanstelt, heeft u ook te maken met de regelgeving die op dit gebied continu wordt aangescherpt. Binnen De ZorgCentrale bieden wij u drie verschillende bereikbaarheidsdiensten: spoedlijn, waarneming en additionele diensten.De spoedlijn neemt voor u alle spoedoproepen van uw patiënten binnen maximaal 30 seconden aan. Binnen waarneming zijn er twee mogelijkheden: gepland (bijvoorbeeld tijdens vakanties of te voorziene pieken) en ongepland* (bijvoorbeeld tijdens ziekte of onverwachte drukte). In beide gevallen nemen wij de oproepen gemiddeld binnen 45 seconden aan en is waarneming mogelijk op werkdagen, in weekenden en tijdens feestdagen. Als additionele diensten kunnen wij bijvoorbeeld de berichtgeving richting uw patiënten en uw agendabeheer voor uw huisartsenpraktijk verzorgen.

Telefonische bereikbaarheidsdienst voor tandartsen

Goed patiëntencontact begint bij optimale bereikbaarheid. Tevens speelt goede bereikbaarheid een essentiële rol in het soepel laten verlopen van uw overige bedrijfsprocessen. De ZorgCentrale biedt u twee verschillende bereikbaarheidsdiensten: waarneming en additionele diensten.Binnen waarneming zijn er twee mogelijkheden: gepland (bijvoorbeeld tijdens vakanties of te voorziene pieken) en ongepland* (bijvoorbeeld tijdens ziekte of onverwachte drukte). Waarneming is mogelijk op werkdagen, in weekenden en tijdens feestdagen. Wij staan 24 uur per dag, zeven dagen per week voor u klaar. Voor berichtgeving richting uw patiënten, uw agendabeheer en bereikbaarheidsdiensten.