Personenalarmering voor zorgorganisaties
Dat de vergrijzing toeneemt, terwijl mensen wel zo lang mogelijk zelfstandig thuis willen blijven wonen, is geen nieuws. De zorgvraag aan huis neemt daardoor fors toe. Deze toegenomen zorgvraag en de huidige personeelsbezetting botsen daarbij geregeld. Verzorgend personeel rijdt overal naartoe en door tijdsdruk schiet persoonlijke aandacht voor de klant er steeds vaker bij in. Personenalarmering biedt dan uitkomst. Hoe wij daarbij helpen? Een klant die een oproep plaatst krijgt een van onze zorgcentralisten aan de lijn. In overleg regelen wij de juiste hulp: dat kan thuiszorg, een medewerker van jouw organisatie, de huisarts, een familielid of mantelzorger zijn. Zo ben jij ervan verzekerd dat de klant hulp kan inschakelen wanneer dat nodig is. Daardoor kan het aantal bezoekmomenten omlaag en de klant voelt zich zekerder en veiliger. Hulp is namelijk altijd dichtbij. Ook heb je meer grip en zicht op ‘veelmelders’.
Ben je op zoek naar personenalarmering voor particulieren? Ga dan naar ATA Personenalarmering.