Vrijheid in doen en laten betekent vooral dat mensen in huis zelf kunnen bepalen hoe zij hun dagritme invullen.
Ook als je ouder wordt of als iemand de dagelijkse dingen niet meer zelf kan, dan nog willen mensen die vrijheid zoveel mogelijk behouden. Dit kan tegenwoordig met de vele technische en digitale hulpmiddelen. Deze technieken zetten we in waar het kan, en ondersteunen we met mensen waar het moet. Zo helpen we mensen door diverse handelingen en hulpvragen via slimme digitale oplossingen te automatiseren. We versterken daarmee het contact met zorgmedewerkers, terwijl zij tijd overhouden voor andere taken.
Samenwerking met MobileCare
Onze partner hierin is MobileCare. Met hun uitgebreide e-health assortiment kunnen wij oplossingen afstemmen op de persoon en zijn of haar situatie. Daarmee vereenvoudigen we niet alleen de hulpbehoefte, we geven mensen ook een veiliger gevoel. Jouw medewerkers maken voor elke zorgbehoevende een profiel op basis waarvan wij met MobileCare de best passende oplossingen aanbieden. Soms is dat een horloge die bewegingsvrijheid garandeert of die het slaap- en hartritme meet. Maar het kan ook een medicijndispenser, slimme glucosesensoren of een combinatie van verschillende producten zijn. Uiteindelijk ondersteunen we met de virtuele thuiszorg zowel de zorgvrager, de zorgverlener als de mantelzorger bij de dagelijkse zorg.
Optimale data zorgt voor een compleet profiel per persoon
Al deze slimme, digitale oplossingen verzamelen data die we kunnen verwerken. Daarmee ontstaat een optimaal beeld van de zorgbehoefte van een persoon. Het monitoren en verwerken van deze gegevens kost tijd en energie. Omdat zorgmedewerkers die tijd meestal niet in overvloed hebben, helpen wij je hierbij. Door als jouw backoffice te fungeren, nemen we de verwerking van alle informatie uit handen. Vanzelfsprekend zorgen onze korte lijnen en goede communicatie dat jullie mensen snel en tijdig al deze gegevens ontvangen.