Bereikbaarheidsdiensten 24/7 op afstand

Altijd bereikbaar, omdat onze medewerkers úw medewerkers zijn

Plezierig als cliënten en patiënten u op elk moment van de dag telefonisch kunnen bereiken. Maar niet altijd kunt u die klantvriendelijkheid in praktijk brengen. Via De ZorgCentrale bent u in de gelegenheid om zelfs op 24/7-basis met cliënten te communiceren. Binnen en buiten kantoortijden. Doordat we exact conform de richtlijnen van uw organisatie te werk gaan, fungeren we als een verlengstuk van uw eigen medewerkers.

Het zijn vaak kleine dingen waar uw dienstverlening op wordt beoordeeld. De bereikbaarheid bijvoorbeeld. Lang wachten om een medewerker aan de lijn te krijgen - of überhaupt te kunnen bellen - wordt niet geaccepteerd. En dat hoeft ook niet. De ZorgCentrale levert bereikbaarheid op maat: op het moment dat het te druk is voor uw eigen telefooncentrale of op de momenten dat die niet is bezet, buiten kantooruren.

Uit naam van uw organisatie

Onze centralisten fungeren als uw eigen medewerkers: even deskundig, even klantvriendelijk. Bellers worden snel te woord gestaan, uit naam van uw organisatie zodat uw identiteit behouden blijft. Uiteraard hebben centralisten ook een gedegen medische achtergrond. 

Op veel vragen is er daardoor direct al een antwoord. Even geen antwoord? Dan weten onze centralisten door te verbinden naar de mensen binnen uw organisatie. We koppelen alle resultaten op periodieke basis aan u terug, zodat u permanent zicht heeft op onze dienstverlening.

Ook voor huisartsen en tandartsen

Veel zorg- en welzijnsorganisaties maken al gebruik van onze bereikbaarheidsservice. Daar komen ook steeds meer huisartsen en tandartsen bij. Zo fungeren we als een volwaardige doktersdienst en zelfs als spoeddienst voor huisartsenpraktijken. We ondersteunen u op maat: met een spoedlijn, met waarneming of met additionele diensten, zoals de berichtgeving aan patiënten en het agendabeheer voor uw praktijk. Zo heeft u 24 uur per dag, 7 dagen er week een professionele backup, ook op de momenten dat uw organisatie niet bemand wordt, loopt de dienstverlening dankzij De ZorgCentrale naadloos door.

Digitale bereikbaarheid

Ook voor digitale bereikbaarheid kunnen we zorgen. Voorbeelden zijn het afhandelen van een centrale mailbox of agendabeheer. Op basis van uw protocol handelen we vragen direct af, zonder uw eigen mensen ermee te belasten.

Er kan zoveel meer voor uw cliënten

  • De zekerheid dat ze u altijd kunnen bereiken
  • Een veilig gevoel

Er kan zoveel meer voor uw organisatie

  • Leveren van 24-uurs service
  • Op afstand triage uitvoeren
  • Professionele ketenpartner voor uw dienstverlening